REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO P.P.H.U. TACHOTRONIC PAWEŁ LUBIENIEC


§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy prowadzony jest przez P.P.H.U. TACHOTRONIC PAWEŁ LUBIENIEC, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Naftowa 1, 65-705 Zielona Góra, NIP: 9730673360, REGON: 978034869, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
  2. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod numerem telefonu: +48 503 033 920 oraz poprzez adresy e-mail: tachotronic@o2.pl, tachotronicmo@gmail.com.
  3. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania Zamówień na Towary dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych Towarów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży Towarów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

§2 Definicje

  1. Sprzedawca – P.P.H.U. TACHOTRONIC PAWEŁ LUBIENIEC.
  2. Klient – osoba fizyczna, w tym konsument, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu i dokonująca Zamówień.
  3. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem [adres sklepu], za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
  4. Towar – produkty prezentowane w Sklepie, będące przedmiotem umowy sprzedaży.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
  6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

§3 Warunki techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest:

    a) urządzenie z dostępem do Internetu;

    b) przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies;

    c) aktywny adres e-mail.


§4 Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami.
  2. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.

§5 Składanie Zamówień

  1. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Składanie Zamówień odbywa się poprzez:

    a) wybór Towarów dostępnych w Sklepie;

    b) dodanie ich do koszyka;

    c) wypełnienie formularza Zamówienia;

    d) wybór metody płatności i dostawy;

    e) akceptację Regulaminu;

    f) potwierdzenie Zamówienia.

  3. Klient nie jest zobowiązany do zakładania konta w Sklepie.
  4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, co stanowi moment zawarcia umowy sprzedaży.

§6 Ceny i metody płatności

  1. Wszystkie ceny Towarów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
  2. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
  3. Dostępne metody płatności:

    a) Przelewy24 – szybkie płatności online;

    b) PayPal.

  4. Płatność za Zamówienie następuje z góry, w momencie jego składania.

§7 Realizacja Zamówień

  1. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia dokonania płatności.
  2. Przewidywany czas realizacji Zamówienia wynosi 2 dni robocze.
  3. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w podanym terminie, Sprzedawca poinformuje Klienta, proponując nowy termin realizacji lub zwrot wpłaconych środków.
  4. Potwierdzenie zawarcia umowy oraz informacje dotyczące Zamówienia zostaną przesłane Klientowi na podany adres e-mail.

§8 Dostawa

  1. Dostawa Towarów realizowana jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostępne metody dostawy:

    a) Przesyłka kurierska – na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu;

    b) Odbiór osobisty – pod adresem: ul. Naftowa 1, 65-705 Zielona Góra, dostępny od razu po złożeniu Zamówienia.

  3. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia i zależą od wybranej metody dostawy.

§9 Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie:

    a) drogą elektroniczną na adres e-mail: tachotronic@o2.pl;

    b) pisemnie na adres: ul. Naftowa 1, 65-705 Zielona Góra.

  3. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Klient zobowiązany jest zwrócić Towar na własny koszt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  5. Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej metody dostawy niż najtańsza oferowana przez Sprzedawcę), nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.

§10 Reklamacje

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru bez wad fizycznych i prawnych.
  2. W przypadku stwierdzenia wady Towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  3. Reklamacje można składać:

    a) osobiście w serwisie pod adresem: ul. Naftowa 1, 65-705 Zielona Góra;

    b) drogą elektroniczną na adres e-mail: tachotronic@o2.pl.

  4. Reklamacja powinna zawierać:

    a) dane Klienta (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail);

    b) opis wady i datę jej stwierdzenia;

    c) żądanie Klienta w związku z wadą Towaru.

  5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  6. O decyzji w sprawie reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób, w jaki reklamacja została złożona (e-mailowo lub pisemnie).

§11 Rękojmia za wady

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towaru na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
  2. W przypadku wad Towaru Klient może żądać:

    a) wymiany Towaru na wolny od wad;

    b) usunięcia wady;

    c) obniżenia ceny;

    d) odstąpienia od umowy, jeśli wada jest istotna.


§12 Gwarancja

  1. Na sprzedawane Towary Sprzedawca może udzielić gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji określa dokument gwarancyjny dołączony do Towaru.

§13 Promocje i oferty specjalne

  1. Sprzedawca może organizować promocje i oferty specjalne. Zasady ich obowiązywania będą każdorazowo określane w odrębnych regulaminach dostępnych na stronie Sklepu.

§14 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Zamówień, obsługi procesu reklamacyjnego oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy, zgodnie z Polityką Prywatności.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  4. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§15 Pliki cookies

  1. Sklep korzysta z niezbędnych plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony.
  2. Pliki cookies mogą być przez Klienta zarządzane poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. Klient ma możliwość ich zablokowania lub ograniczenia, jednak może to wpłynąć na funkcjonalność Sklepu.

§16 Postanowienia dotyczące własności intelektualnej

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie Sklepu, w tym teksty, grafiki, logotypy, ikony, obrazy, pliki audio i wideo, są własnością Sprzedawcy lub podmiotów trzecich i są chronione prawem autorskim.
  2. Zabrania się kopiowania, modyfikowania oraz rozpowszechniania treści Sklepu bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

§17 Postanowienia antydyskryminacyjne

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad równego traktowania i niedyskryminacji Klientów z jakiejkolwiek przyczyny.

§18 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności:

    a) Kodeksu cywilnego;

    b) Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;

    c) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.

  2. Ewentualne spory powstałe między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
  3. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym mediacji, arbitrażu oraz platformy ODR.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów prawa czy warunków technicznych świadczenia usług.
  5. O zmianach Regulaminu Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie stosownej informacji na stronie Sklepu.
  6. Zmiany Regulaminu nie wpływają na Zamówienia złożone przed datą ich wejścia w życie.
  7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.

Załącznik: Wzór formularza odstąpienia od umowy

(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


P.P.H.U. TACHOTRONIC PAWEŁ LUBIENIEC

ul. Naftowa 1

65-705 Zielona Góra

E-mail: tachotronic@o2.pl


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Ja/My* ……………………………………………………………………………….. niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy*:

  1. ……………………………………………………………………………………………………….
  2. ……………………………………………………………………………………………………….
  3. ……………………………………………………………………………………………………….

Data zawarcia umowy*/odbioru*: …………………………………………………..

Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ……………………………………………………

Adres konsumenta(-ów): …………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………….

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

……………………………………………………………………………………………………….

Data: …………………………………………………..


* Niepotrzebne skreślić.

go top